sobota, 8 listopada 2014

Where are my dreams?


Na początku łapcie nutę. Jedna z piosenek którą słucham podczas pisania dzisiejszej notki. 




Wczoraj jedna notka, dziś druga. Szaleję, ale musiałam jakoś zabić dzisiejszą nudę. I tak wyszło że usiadłam z aparatem. Zawsze tak kończę gdy nie mam co robić, bo to w sumie pomaga i jest przyjemne. ^-^ Jak niby jest jesień, a szczególnie zima to niby zły okres do fotografowania lalek... u mnie działa to chyba na odwrót. Jednak nie wychodzi się już tak często z domu. (szczególnie, że ślad po pięknej jesieni zaginął, a pojawiła się zła, mokra jesień) Planowałam dziś opuścić łóżko, ale nie wyszło. Na planach się skończyło mimo, że już jesteł całkiem całkiem zdrowa. Ale tak przyjemnie otulić się kocykiem, kołderką i czytać. Jeszcze mając pod ręką kubek czekolady na gorąco... ^-^

W dzisiejszej notce pojawi się Alice, bo ostatnio wydaje mi się, że było jej mniej niż Ciel... Nie wiem czemu, ale bardzo lubię ją fotografować bez ciuszków. @_@ Wygląda wtedy tak naturalnie, tak pięknie. Ogólnie muszę uczyć jej jakąś białą sukienkę z licznymi koronkami bo jakoś w takiej ją od dzisiaj widzę. 

I jeszcze jedno pytanie. Ktoś ma jakiś pomysł z czego można zrobić piercing lalce (np. w wardze) , ale tak by nie uszkodzić ich pyszczka. 











15 komentarzy:

  1. Wow wygląda świetnie!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. AWWW °>•<°
    Alice wygląda tak pięknie i kobieco, że ja nie mogę •`_•`

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjątka, a co do piercingu to na wardze nie wiem, ale moje lalki mają np. na uszach przyklejone diamenciki na magika. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak w uszach zrobić to wiem... Ale kolczyk w wardze to taka bardziej kuleczka... i taką bym właśnie chciała, ale nie mam pomysłu skąd, albo z czego. ;-;

      Usuń
    2. To nie wiem. :< Na ustach to bym się bała. ;-;

      Usuń
  4. zwykłe diamenciki samoprzylepne < małe dziewczynki robią sobie z nich często kolczyki na uszach C:> wystarczą :3
    Fajny pomysł na sesję, 3 zdjęcie awww <3 Tylko na 7 strasznie widać czepek :C
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojej Viki zrobiłam kolczyki w uszach z takich samoprzylepnych diamencików i bardzo szybko odpadły ;c

      Usuń
  5. Nagie lalki są naprawdę zachwycające. Alice w takiej odsłonie tylko to potwierdza. Uwielbiam zdjęcie z łezką, jest takie subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia, naprawdę mi się podobają. Trzecie i przedostatnie zdjęcie szczególnie mnie urzekło! =^^= Aw aw, myślę że Alice w takiej sukience będzie wyglądać świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To zdjęcie z łezką jest cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz lepsze robisz zdjecia♥ a z piercingiem to radze nie ryzykowac, ewentualnie na magika, ale nawet magik moze uszkodzic lakier. Ja mojej przyklejalam wiga na magika i lakier sie tak sypnal

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie te zdjęcia Ci wyszły :3 Nie wiem czemu, ale to drugie zdjęcie jakoś tak mega przypadło mi do gustu O.o I ten... jakim aparatem robisz zdjęcia? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Alice prezentuje się naprawdę pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! A co do piercingu,
    to może spróbuj przeciąć jakieś małe koło i przykleić ;3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)