piątek, 7 listopada 2014

Alice & Ciel

 Hey 
Od paru dni siedzę w domu, w ciepłym łóżku i grzeję się pod kołdrą. Tak, dopadło mnie okropne choróbsko. Z jednej strony leniuchowanie jest fajne, ale gdy człowiek naprawdę źle się czuje to już nie jest tak ciekawie. 
Jednak dzisiaj poczułam się już dużo lepiej i nawet gorączka spadła. Wyszłam z łóżka i zrobiłam parę zdjęć. Mało, ale za to All i Ciel- razem. Nie wiem czemu, jakoś trudno przychodzi mi fotografowanie ich obu naraz. W końcu tak uroczo wyglądają razem...

Ciel dziś zaprezentuje ubranko które uszyła Majorka. :)









7 komentarzy:

  1. Ślicznie razem wyglądają!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Widzę zmianę! Zakryłaś Alice brwi >w< Świetny pomysł, wygląda świetnie :)
    Obie są ślicznie, i cudnie razem wyglądają.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuuuu *w* Jak one genialnie wyglądają :3 Chociaż wig Alice troszkę przypomina mi stock'owy wig Paji XD Zdjęcia śliczneee ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo z zakrytymi brwiami u Alice jestem zdecydowanie na tak♥
    Słodko im razem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodycz, słodycz wszędzie :D Jako, że jestem fanką Ciel to muszę powiedzieć, że w tym sweterku wygląda jeszcze bardziej uroczo niż zwykle >*<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę! *^*
    Ciel w takich słodkich ubrankach, awwww ♥ Fajnie wygląda! Zgodzę się z wcześniejszymi komentarzami, Alice w zakrytych brwiach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)