niedziela, 2 listopada 2014

New wig...!

 Hey 
Przepraszam, że troszkę mnie nie było. W sumie nie jakoś długo, ale ta notka miała pojawić się już wcześniej. Jednak troszkę się działo ostatnio. Gdy już myślałam, że u mnie jest wszystko okey w czwartek gdy wróciłam wieczorem do domu okazało się, że mój chomik umarł. Ehh... Powiem szczerze, że mnie to zdołowało. Jednak jest zwierzątko do którego się przywiązujesz, jest przy tobie ponad dwa lata i nagle znika... :/ Później w piątek nie było czasu i chęci by napisać, w sobotę spotkanie z rodziną.... I tak wyszło, że dopiero dziś usiadłam i zaczęłam to pisać.

Jak już chyba wspominałam parę dni temu zamówiłam wiga dla Alice. I w końcu do doszedł, po tym niecierpliwym czekaniu. Zazwyczaj na przesyłkę priorytetową czeka się około 3 dni... A ja czekałam ponad tydzień... Nawet bałam się, że zostałam oszukana. Na szczęście All doczekała się nowych włosów i jestem z nich naprawdę zadowolona. Bardzo mi się w nich podoba. Wig jest jaśniejszy niż wcześniejszy, ale nadal blond. Jest długi, prosty, sypki i niezwykle mięciutki. ^-^ Jeszcze jego ogromną zaletą jest to, że jest na gumkę i nie trzeba bawić się z klejem oraz można go w każdej chwili zdjąć... :) 













14 komentarzy:

  1. Pięknie w nim wygląda! Śliczna jest :D

    PS: Dynia z mandarynki? Haha świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :3
      Tak... mandarynka+ cienkopis= dynia dla pullip w kilka sekund. :D

      Usuń
  2. Ugh wybacz ze tomowire, strasznie nie podoba mi sie jego grzywka >.<" jakoś widzę ją tylko w wigu z grzywka na bok :p
    Ale poza tym, ślicznota ^^ Gratuluję♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie podoba mi się grzywka, według mnie powinna zakrywać brwi. Ale oczywiście, Alice dalej potwornie mi się podoba, kocham ją. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie również grzywka powinna być nieco dłuższa, ale poza tym to cud, miód i orzeszki! Zwróciłam jeszcze uwagę na śliczną sukienkę. :3 A ta dynia z mandarynki jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynia rządzi XD A Alice wygląda bardzo uroczo w nowy wigu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wygląda ślicznie, a na tym drugim zdjęciu ma tak ładnie je ułożone. ;3 Świetna dyńka. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie jej *.* A ta dynia - Genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie włoski. :) Ładnie podkreślają oczka i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie w nich wygląda! Gdzie je kupiłaś? Czekam na odpowiedź na moim blogu!

    upiornikgerfisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się w ogóle nie podoba. Albo z grzywką albo bez. Nie lubię takiego... półgrzywka, a w modelu z wysokim czołem jak Al to jeszcze optycznie je zwiększa. Ani ten kolor. CA to jest bardzo bardzo piękna ale i wymagajaca lalka, ale z takim typowym blondem niewiele z niej wycisniesz. Oczywiście to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda. Mogę zapytać: Gdzie go kupiłaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 75 zł, na sprzedam/kupię/wymienię- lalkowo. :)

      Usuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)