sobota, 18 kwietnia 2015

Blue!

Hey!

Na początku muzyka... <3 Osobiście uwielbiam, więc jak chcecie posłuchajcie. :)


Ostatnio jest dość dziwna pogoda. Raz ciepło. Raz zimno. Deszcz. Wiatr. Słońce. Na szczęście z przewagą dni tych ładnych i słonecznych. Czuć wiosnę. Bardzo się cieszę, że wreszcie można zamknąć w szafie te grube kurtki, czapki i zimowe buty. Zmiana pogody sprzyja nie tylko mi, ale jak widzę też wszystkim lalkowiczom. Długo jest jasno i można robić zdjęcia nawet wieczorem przy naturalnym świetle. 
Ja cieszę się z nadejścia wiosny, bardzo!Czuję przypływ nowej energii i mam chęć do robienia czegoś (a nie jak w zimę do leżenia pod kocykiem z książką). A Wy? Cieszycie się z wiosny? ;3

Ostatnio w komentarzach dostałam od Was trochę różnych porad co mogłabym poprawić. Baardzo Wam za nie dziękuję! Dziś postarałam się do nich zastosować podczas robienia zdjęć i wydaje mi się, że chyba jest lepiej, ale oceńcie sami. Robienie zdjęć portretowych po prostu najlepiej mi wychodzi i jakoś najbardziej to lubię... Fotografowanie całej lalki jest dla mnie dużo trudniejsze, ale dziś kilka takich zdjęć udało mi się wykona - dzięki Wam! Zmotywowałyście mnie. ;)

No i zapraszam na zdjęcia... :3











Mam dla Was też kilka zdjęć, które któregoś dnia zrobiłam z nudy. Nie lalkowe.





<3 



Ogłoszeniaaa parafialneee...
Może jest ktoś zainteresowany kupnem nowych conversów rozm 41. O te ze zdjęcia niżej. Okazały się na mnie za duże (pomyłka rozmiarów) i nie ma sensu by leżały nieużywane w szafie... Więc jak ktoś, coś, gdzieś był by zainteresowany proszę o kontakt na emaila lub niech naskrobie do mnie na fb. Cena moim zdaniem dobra, podaje na pw. (dane kontaktowe w zakładce kontakt... :P ) 


Ciao!

P.S. Piękne ubranka autorstwa Majorki... :* 




10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! ^^
    Masz piękną lalkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, przyzwoite zdjęcia, coraz lepiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się zawsze twoje zdjęcia podobały. :D
    Szkoda że nie mój rozmiar bucików bo bym brała bez wahania. ;p
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ^.^
      Haha, gdyby były trochę mniejsze to bym bez wahania sobie zostawiła, no ale... xd

      Usuń
  4. cudowna i ten kolor czipów cudowna ;) pasuje jej niebieski kolorek :) widze ja jeszcze w wigu z kręconymi włoskami bez grzywki tez blond :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zmienna pogoda mnie dobijała. Na szczęście jest już coraz lepiej, a z nadejścia tej prawdziwej wiosny ogromnie się cieszę! ^w^ A zdjęcia naprawdę mi się podobają, widać efekty na duuży plus! Powiem Ci szczerze, że przewijam ciagle i oglądam je już kilka razy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci powiem, że ja chyba wolałam poprzednie zdjęcia ;3 Ale najważniejsze, żebyś Ty była z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej, zapomniałaś o nas? :P:P

    OdpowiedzUsuń
  8. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)