wtorek, 7 kwietnia 2015

All & horse

Hey wszystkim ^.-
Ostatnio nie mam czasu na bloga, dzieje się u mnie bardzo dużo. Mimo, iż na bloga dodaję mało, bardzo mało, to nie oznacza, że porzucam lalkowanie. Zdjęcia lalkom robię regularnie, jak tylko mam pomysł i wenę to siadam z aparatem i moimi plastikami. :)

Dziś mam dla Was Alice, której chyba ostatnio było mniej niż mojego foszka Ciel. :3 Uważam, że zdjęcia nie wyszły powalające, ale sądzę, że moja dama wygląda na nich uroczo i delikatnie. Lubię ją takich jasnych kolorach... :)







Co sądzicie o dzisiejszych zdjęciach? 

Ciao. ^^

11 komentarzy:

  1. Gdyby w dzisiejszej notce znowu pojawiła się ukochana przeze mnie Ciel, to od razu stwierdziłabym, że przejmuje bloga, a tu jednak dzisiaj główną rolę dostała Alice. ;) Jest naprawdę śliczna. Faktycznie zgodzę się z Tobą, zdjęcia są niezwykle delikatne i Twoja pullip panna świetnie prezentuje na nich swój urok i kobiecość. I oczywiście same zdjęcia bardzo mi się podobają, ale może następnym razem pokaż Alice z innego kadru? To znaczy głównie chodzi mi o to, że dajesz dużo zbliżeń na twarz ostatnio, a fajnie byłoby zobaczyć ją w całości w ciekawych pozach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zdjęcia są świetne, uwielbiam właśnie taki klimat zdjęć! ;3 Alice wygląda na nich subtelnie i uroczo, jest naprawdę piękną lalką ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne :* ja muszę mojej Grell Obitsu zamówić bo już denerwujące jest jej oryginalne ciałko ;/
    zapraszam :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są fajne i pullipowa świetnie prezentuje na nich plastikową delikatność, ale bardzo często zdjęcia robisz góry i to dla mnie wysysa życie ze zdjęć :-:

    OdpowiedzUsuń
  5. Joooo, nie kłam >.< Zdjęcia wyszły Ci super!!! Kocham ją w bieli *.* Jest wtedy taka delikatna ^^ Hm... Zastanawiałaś się kiedyś nad pogrubieniem jej rzęs czy coś takiego? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! I ten konik *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście najbardziej mi się podoba ostatnie zdjęcie. Jest mega urocze ;-; Robisz bardzo dobre zdjęcia, ale zgadzam się z Dżemą- wydaję mi się, że za często robisz je z góry. Inna perspektywa i będzie ideolo. Ta koronka z tyłu bardzo pasuje, jasne kolory tylko polepszają efekt. Udana sesja. Pozdrawiam cieplutko <3
    //momoko-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Al już dawno skradła moje serduszko, ale teraz jak widać znowu. :D Piękna jest. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Al jest cudna, taka eteryczna i dziewczęca :3 Zdjęcia wyszły pięknie. W pełni oddają tę jej delikatną naturę ^^ Uwielbiam fotki Pullip z przymkniętymi oczyma, wygląda to czarująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że cztery twoje ostatnie posty (z wyłączeniem "CHORA") zaczynają się od słów "dawno nie pisałam", "nie mam czasu" i tym podobnych?

    OdpowiedzUsuń
  11. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)