piątek, 3 października 2014

Ciel and Lie...

Yo ! 
Piątek, wreszcie piątek. Zebrałam się i obolała siadłam do komputera. Tak się składa, że wczoraj będąc na koniach spadłam i troszkę się obiłam. Ale żyję- puki co. Ogólnie ostatnio jestem wykończona i na nic nie mam chęci, na pisanie również... To chyba przez tą szkołę... D:
A jak tam u was dziewczyny..? 
Jak wam tam idzie w szkole?
 Mam nadzieję, że same pozytywne odpowiedzi przeczytam... :)

 Wczoraj gdy wieczorem wróciłam po męczącym dniu do domu czekała na mnie bardzo miła paczka, która poprawiła mi humor. A w niej co? Obitsu i łapki dla All. Jestem w nim po prostu zakochana. Te możliwości, nowe pozy i te śliczne proporcje ciałka... Szczególnie podobają mi się dłonie od obitsu... są takie urocze... ^^ 
Jest tylko jeden maleńki problem. Nie założyłam nowego ciałka jeszcze na Alice, ponieważ tak się składa, że nie wiem czym mogę skrócić neck pega ( tak się to pisze? ). I tu proszę was o pomoc. Czyyym?  ;-;

I dziś trochę zaległych zdjęć z meet'u... Tym razem Lie będzie towarzyszyła Lie... 
Nie krzyczcie za te zdjęcia, ale tak jakoś mnie naszło w pewnym momencie. xD



Ciel: Hey!
Lie: Cześć!
C: Jestem Ciel, a Ty?
L: Lie, miło mi.


BUUM!

L: Uważaj!


L: I dostałam nowe włoski. Ale ona mówi, że będę musiała je później oddać...
C: Ta... Ci duzi już tacy są.



C: Patrz! Tam jest serducho!
L: Gdzie?
C: No ta chmura. Taam...

Trochę później...





i.....


*cmok*


-------- 
:3


To nas otaczało... :)



Luna. :)



Bye!



13 komentarzy:

  1. cooooo >.< ahahhahah, okej. Nawet nie widziałam jak robiłaś zdjęcie mojemu psu XD
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym. Neck pega możesz skrócić za pomocą piłki ręcznej ;)
    pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skróciłam neck pega zwykłym ostrym nożem :3
    Lie i Ciel to urocza para <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Neck pęta możesz "ostrzyc" (xD) zwykłym nożem, lub takim nożem do tapet. Najważniejsze jest to, aby robić to powoli. I uważaj aby nie przepiłować tej śrubki. :) A zdjęcia bardzo ładne. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Chciałam tylko zwrócić uwagę na drobny błąd w zdaniu: "Tym razem Lie będzie towarzyszyła Lie... ". ;P

      Usuń
  5. Jeju jak słoodko ♥
    A Ciel ma SUPER przypinkę :D
    Pozdrawiam ♥♥♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcia :3. Ciel i Lie słodko razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)