niedziela, 19 października 2014

Animals?

 Hey 
Taki ładny dzień, a mi się nic nie chce. Świeci słońce, jest całkiem ciepło, a przede wszystkim nie ma dużo nauki. Idealne warunki do robienia zdjęć, prawda? Ale akurat dziś musiałam złapać lenia. Jednak w końcu udało mi się zwlec z łóżka i wprawić w ruch moje lalki. Wyszło takie króciusieńkie fotostory, jeśli można to tak nazwać.

Jeśli ktoś zauważył, albo i nie, zmienił się wygląd mojego bloga. Uważam, że na lepsze. Jest teraz bardziej czytelnie, przejrzyście i moim zdaniem ładniej. :) Ostatnio kolory byłe żywe, a teraz jest jaśniutko- co mi się podoba. Cudny nagłówek na mojego bloga wykonała Majorka, za co bardzo jej dziękuję. Hmmm... kolejną ważną rzeczą jest chyba to, że usunęłam pasek z muzyką. Gust muzyczny mi się zmienia i części utworów jakoś przestałam słuchać, a nawet zaczęły mnie denerwować. W dodatku wiem, że nie każdemu mogło się podobać to co słucham ja, a nie każdy umiał to zastopować, przez co mogło was odstraszać. Zapewne będę co jakiś czas załączała do notki jakąś piosenkę i to już wasz wybór czy będziecie chcieli jej posłuchać, czy nie. :)
Mam nadzieję, że teraz chętniej będziecie tu zaglądać.
Podoba wam się nowy wygląd bloga?


C: Ooo... gumowe zwierzaczki?


C: Którego by wybrać..?


C: Delfinek... :)


C: Alice... chodź tu. 


A: I co tutaj masz?
C: Zabawki! Pobawimy się..?
A: No dobrze...

I po chwili razem się bawiły.


Papa!

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga ;> Notka też super, Ciel jest taka słodka *-*
    //momoko-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciel jest meeega urocza i ma śliczne obranko. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciel jest cudowna! Serio znudziło mi się czytanie na każdym blogu o zbuntowanej i niegrzecznej Ciel, a twoja w porównaniu do tamtych jest wyjątkowa. :3
    A, no i oczywiście nie ma za co, to dla mnie przyjemność. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi się zrobiło... :) Planuje zmienić jej wiga i zrobić z niej dziewczynkę.
      I serio. Nagłówek jest cudowny. ^^

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się wygląd bloga :3 Dziewczynki są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga bardzo ładny, rzeczywiście taki ''czysty'' i przejrzysty. A ta historyjka - chociaż krótka, to fajniutka i urocza! =^w^=

    OdpowiedzUsuń
  6. :) :) :) miło sie gląda , pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)