piątek, 9 maja 2014

Wiosenna dama.

Hey... :)
Nadszedł piątek. ^^ Mam wreszcie chwilkę wolnego... Chociaż ten tydzień był całkiem przyjemny. :D
Dziś notka miała być inna ale zabrałam Alicję w czwartek na dwór i tak jakoś wyszło, że jest taka. Mam nadzieję, że się spodoba.
Haha, co dziwne tym razem dla których moje lalki były czymś dziwnym i dziecinnym (taaak...), tym razem się nimi zaciekawiły i latały za mną podczas sesji i cały czas mi gadały jaki to Alicja ma piękny pyszczek. x3 Noo.... zdjęć zrobiłam ilość średnią, jakoś średnią. Ale przynajmniej się nie nudziłam.

A teraz wspomnę coś o planach na jutro. ^^ Spotykam się z moją najlepszą Magdą i wybieramy się do jakiejś pasmanterii... Sklepu z materiałami, czy coś takiego... Ja nie wiem... ^^' Madzia wie. :) A później mamy w planach udać się do mnie i coś uczyć. *-* Bardzo się cieszę. Może wreszcie moje damy dorobią się nowych ciuszków... :3 Znaczy... fajnie by było coś dla Cielaka uszyć... mniej dziewczęcego... bo jakoś ubieranie jej w sukienki mi przestało pasować. :P

Wig dla Alice jeszcze nie wybrany. ;-; Grrr... >.<

A teraz zdjęcia. Bluzeczka i spódniczka by me. 













- Śliczny zapach...



I tak dodatkowo... : )


Wreszcie skończyłam sukienkę dla Alice... ^^" Wystarczyło ją zwęzić... 


A tu Ciel...^^ Z plenerku który miał się dziś ukazać... :P


Do napisania! <3

edit: Yeeey~! Daję często notki. ;D Udaje mi się... :3

9 komentarzy:

  1. Anonimowy09 maja, 2014

    Cudne zdjęcia :D Baaaardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie z kwiatkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ma zajebiste niebieskie butki :_: podziwiam fotografa :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Nie wiem czy kiedyś już to mówiłam, najwyżej się powtórzę: jakie ona ma PIĘKNE OCZYSKA. *3* Czekam na zdjęcia Cielaka. :3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia Cielaka +to co dziś uszylam pewnie już jutro sie pojawi ^^

      Usuń
  4. Chusta bardzo mi się podoba, wszystkie zdjęcia też ^^ Moim faworytem jest dziesiąte zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10 maja, 2014

    10 zdjęcie jest najlepsze. *_* pozdrawiam.
    - Izka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładną pogodę miałyście! Alice pasują takie wiosenne klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)