wtorek, 6 maja 2014

My little angel. ♥

♥ Witajcie! ♥ 
Moim małym aniołkiem jest Alice. Śliczna. Delikatna. Najpiękniejsza. 
Kocham ją całym serduchem (no ma w nim miejsce też Ciel ^^ ) i nie mogę się napatrzeć. Już wyobrażam sobie moją ślicznotkę w nowym wigu i na obitsu. Będzie moim ideałem...! 

Co prawda wig nie został jeszcze wybrany. :C Jestem wybredna. Tak... ;_; Chcę chyba coś prostego, naturalnego, a zarazem oryginalnego. :3 Coś, kiedyś... może się spodoba. :P 
Przeglądam ebay'a. I nic mnie nie powala... No po prostu wigi są takie... No, no fajne są. Fajne. Ale nie mają w sobie tego czegoś co ma Aliszja. Ale trzeba być wytrwałym i szukać dalej. W końcu znajdę.
Tak patrzę po innych blogach.... SKĄD WY MACIE TE CUDNE WIGI, COO? >,<

A więc. Mój mały aniołek. Moja mała Alicja. (no nie taka mała ^^.) Nie wiem skąd w moim pokoju została dekoracja świąteczna... Ale nie Wielkanocna... z Wigilii... :P Nawet w tym roku nie była użyta (i w tamtym też nie), aż do teraz. Ozdoba to łańcuch czy coś w tym stylu, ozdobiony anielimi skrzydełkami.
SKRZYDEŁA! 
No i fajnie. Keksik dopał nożyczek i popsuł łańcuch. A może naprawił? W końcu jakoś wykorzystał tą ozdobę. Alice dostała skrzydełka i została aniołkiem. 
Mam mojego własnego, osobistego aniołka..! ^^ 
Sukienka zwiewna i biała. Sama uszyłam. ;w; Tak spontanicznie. Plan był nieco inny, ale jak już skończyłam to byłam (jestę) całkiem zadowolona. ^^ W końcu to początki. I uczę się dopiero szyć. Ledwo co się zaprzyjaźniłam z maszyną... :3


Co wy na to bym w końcu zmieniła wygląd bloga..? A może podoba wam się taki jaki jest? :)
Tak tu piszę... może jakiś łaskawy człowieczek zechciał by mi zrobić nagłówek..? ;-; Ja nie umiem. Próbuje, ale za nic nie umiem. Noo... :( P R O S Z Ę! Uprzejmie proszę...

Jeszcze jedno i kończę przynudzanie... :P Dziękuję za komentarze. :) ^^

O matko. Jak się rozpisałam... Ciekawe czy ktoś to w ogóle czyta.. :P

Szarobure zdjęcia. Takie jak mój blog! ^^









Nie mam pojęcia .... XDD

A już w następnym odcinku.... xDD


Papa!

11 komentarzy:

  1. Anonimowy06 maja, 2014

    Śliczne zdjątka ^.^ Baaaardzo podobają mi się 3ostatnie zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omomomo *.* nie mogę się jej doczekac w nowym wigu!!
    Zdjęcia takie tajemniczeee ^^
    serdeczne pozdrówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam lubię czarno białe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :3 I tak jakoś pasowało do tej sesji. Wiec jest czarnobiala.

      Usuń
  4. Prześliczne zdjęcia Keksiku, zresztą jak zawsze :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, tak jak i Alice. <3 Mi się tam wygląd bloga podoba. ;) A patrzyłaś może na wigi na vilemoart (czy jakoś tak)? Tam też często są ciekawe wigi. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja Alice jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno białe , kocham *^*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)