sobota, 11 stycznia 2014

Rainbow :3

Hmm... zrobiłam Alice sesję. Zdjęłam jej ubranko w którym przyjechała i założyłam jakieś które odziedziczyła po moich starych lalkach barbie. :P Stwierdzam, że fajnie w nich wygląda. Sesja pod tytułem "Rainbow" w sumie chyba dlatego, że użyłam jako rekwizytu kolorowych koralików. :3 Mimo, że zdjęcia nie są najlepsze widać jaką wdzięczną modelką jest Alice.. Jestem w niej po prostu zakochana! Jest przecudowna, prześliczna, przeroczaaa..! <3 


A teraz czas na zdjęcia... dużo ich dziś! ^.^










Do napisania! :3









10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się jej wig :)))
    Jeszcze w tym świetle wyszedł taki fajny żółty kolor :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się on strasznie podoba, ale niemiłosiernie się plącze. :c

      Usuń
  2. Piękna lalka, najbardziej mi się podoba zdjęcie nr. 5. Bardzo ładne kolory zdjęć, takie żywe, chociaż uważam, że biel jest trochę zbyt żółta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz pannę :3 Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z koralikami :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. ^____^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)