środa, 4 czerwca 2014

Moja mała księżniczka!

Cześć... ^^
Zacznijmy od przeprosin. ;w; Długo mnie coś tu nie było. Ehh... to chyba wina szkoły. Miałam testy kompetencji z których jestem zadowolona. Do tego z geografii walczę między 3, a 4... Tak... geografia i fizyka to najgorsze przedmioty ever. Najbardziej chyba lubię polski i historię. W sumie to... matematykę też. Każdy ma chyba przedmioty które lubi, a których nienawidzi... I szczególnie teraz trzeba się spiąć i poporawiać to co można... Dlatego też notka tak długo się nie pojawiała... I do tego w weekend była awaria internetu. Dopiero w poniedziałek miły pan z serwisu to naprawił...


Ale już niedługo wakacje. Kto się cieszy..?

OBITSU. Mam już 150 zł więc chyba starczy na obitsu... Prawda? Obiecuje, że nie wydam tego na żadne zbędne rzeczy ( oraz ubrania ;-; ) tylko w weekend postaram się zamówić ciałka dla moich dziewczyn. Przepraszam, że tyle to trwa... ale ja to ja... :c



Dziewczynki i tak dzielnie pilnują tych pieniążków więc chyba zamówić będę musiała. :P

Okeyka. Teraz przejdźmy do małej sesji. Nie Ciel. Ciel już się pojawiła lekko wyżej. Więc kogo innego..? A Alice. Sesja jak sesja. Całkiem chyba tym razem wyszła. Dziewczyna łaziła po parapecie i oglądała widok za oknem. Bawiła się też brokatem który później JA musiałam sprzątać. Życie jest niesprawiedliwe...









I co sądzicie o zdjęciach? ;)

Pa!

PS. Przepraszam, że nie zaglądam na wasze blogi, ale nie mam możliwości i czasu... ;-;




12 komentarzy:

  1. Na dwa obitsu nie starczy, na jedno tak.
    Alice śliczna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 3zdjęcie Alice jest prześliczne *w*
    Ciel ma świetną czapeczkę :D
    Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzisz tam w szkole i, że dostaniesz tą 4 z geografii ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i dziewczyny śliczne.... Trzymam kciuki za dobre oceny.... Pozdrawiam ciepło....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie <3

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Agrrr... Jak ja cię dobrze rozumiem z tą fizyką (bo geografię akurat lubię ;D). Dzisiaj pani rozdaje kartkówki z ostatniej lekcji, ja zadowolona że pewnie przynajmniej czwórka będzie, a tu patrzę i napis ndst. ;-; To jest fizyka, tego nie ogarniesz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Geografia koszmar xD
    Na jedno obitsu ci starczy, jak zamówisz z mimiwoo to może nawet na wiga dla Alice :D
    Na 7 zdjęciu mała wygląda jak Wróżka♥ [ tak jakoś mi się skojarzylo xD]
    Pozdrowienia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Geografia i fizyka... też nie cierpię tych przedmiotów.
    Zdjęcia śliczne :)
    Na drugie obitsu to niestety będziesz musiała jeszcze dozbierać:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jedno obitsu na pewno starczy, na drugie musisz dozbierać.
    Wygląda jakby tęskniła za wyjściem na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojajciu, Aleice jast TAAKA piękna ^^
    kocham jej makijaż, i wyraz twarzy i wgl wszystko :3
    Ciel też śliczniutka, mam nadzieję, że w obitsu będzie jej jeszcze lepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia :3 Bardzo mi się podoba czapka którą ma na sobie Ciel, jest przecudna *-* Trzecie zdjęcie z Alice jest chyba najładniejsze :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia z brokatem bardzo pomysłowe :3
    Też mam urwanie głowy w szkole; życzę Ci powodzenia! ;-)
    Również nienawidzę geografii, fizyki i... także chemii do tego .-.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia jak zwykle super :)
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)