sobota, 8 marca 2014

Alice, Ciel i wiewiórki.

Witam znowu!
Piszę dziś już drugą notkę, bo możliwe, że przez długi czas nie będę mogła wstawić kolejnej. Nie będę się rozpisywała bo nie ma co powiedzieć... Nie ma już siły bo późno.. Krótko tylko powiem, że ja z moimi lalkami wybrałam się do Łazienek Królewskich (to w Warszawie). No porobiłam trochę zdjęć. Były wiewiórki. ^^ Parę osób pozytywnie pozytywnie zainteresowało się moimi lalkami, parę patrzyło jak na dziwadło... No ale ogólnie było fajnie. 

I zdjęcia:
























BONUSIK^^

Tak blisko dziewczynek podeszła wiewiórka ^^

Papa! <3


12 komentarzy:

  1. wiewiórki densują xD pikne ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważne wiewiórki :3
    Alice i Ciel pasują do ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do mnie? Czy Alice i Ciel siebie? xDD

      Usuń
    2. jejku jestem na twoim blogu od jakiś 10 minut! świetna muzyka w tle, gratuluję gustu (nie znam zespołów, tytułów, które lecą w tle, ale bardzo mi się podoba)

      Usuń
    3. Do SIEBIE xDD co ja za głupoty pisze :D za dużo internetów na dziś

      Usuń
  3. Jeju byłam tam niedawno na wycieczce z klasą i tak strasznie żałowałam, że nie mogłam porobić zdjęć z lalkami... Tam jest tak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Alice i Ciel bardzo fajnie wyglądają na takiej "zamkowej" scenerii, jak na 12 zdjęciu, zwłaszcza w swoich stockach :)
    Mogłyby w tym klimacie powstać bardzo ciekawe zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, a lalki urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile Alice ma wzrostu ? 20 czy 30 cm ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiewiórki i kaczuchy! <3 xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiłeś jakiś komentarz, jesteś naprawdę miłym człowiekiem. Dziękuję. :)